Strona główna » Zakres działania » Trudności szkolne
Jeżeli występują zakłócenia przetwarzania informacji w mózgu, to zwykle proces szybkiego i precyzyjnego rozumienia wrażeń zmysłowych jest niepewny, zagmatwany, niepełny, skrócony, nieprawidłowy bądź całkowicie niemożliwy. Konsekwencją tego będą: nieporozumienia, błędne interpretacje , nieprawidłowe wnioski, odmowy, frustracje, zaburzenia w zachowaniu oraz społeczna izolacja.
Poziom inteligencji dzieci, u których obserwuje się trudności w nauce, nie wskazuje na niepełnosprawność intelektualną. Natomiast ich zdolności rozwijają się nieproporcjonalnie, co w mniejszym lub większym stopniu rzutuje na wszystkie obszary życia.
Jeśli podejrzewasz, że Twoje dziecko może mieć jakiekolwiek trudności w przyswajaniu wiedzy, nie czekaj z tym.
-Niezwykle istotna jest wczesna diagnoza.
-Im wcześniej rozpoczęte są działania, tym lepsze osiągniecie efekty.
Nie utrudniaj sobie i dziecku życia, podejmij działanie!
Podejmiemy działania usprawniające funkcjonowanie zaburzonych funkcji u dziecka.
Zależnie od problemu możemy zaproponować METODY TERAPII typu:
Zbiór udostępnionych w witrynie, podzielonych na kategorie filmów - w jednym miejscu.
więcej ...